Troværdighed
- det er helt grundlæggende!


Virksomheder, organisationer og personer, der har et budskab, de vil ud med, glemmer ofte i iver efter at fortælle så meget som muligt, at budskabet skal have troværdighed!

Stefan Hestnes skaber med sin tekst og rådgivning troværdighed omkring et budskab, det være sig et produkt, virksomhed, organisation eller person.

Det er ikke altid egentlige reklametekster, men tekster, der er af værdi for modtageren og derfor indirekte har meget større effekt end en direkte pågående reklametekst.

Prøv en rundtur her på siden for at få det fulde indtryk af, hvad Stefan Hestnes kan gøre for dig - ring eller send gerne, helt uforpligtende, en e-mail med uddybende spørgsmål.


Pressemeddelelser og medierådgivning

Det er ingen hemmelighed, at de fleste pressemeddelelser ender i papirkurven - på den anden side er en redaktionel omtale i medierne guld værd, ikke kun fordi den er næsten gratis, men også fordi en redaktionel omtale giver større troværdighed omkring budskabet.

Stefan Hestnes har som få gravet dybt i pressemeddelelsernes verden og byder på mange kneb, ideer og finesser, når budskabet skal ud.

Stefan Hestnes forfatter pressemeddelelser og giver medierådgivning, der åbner døren til pressen. Han afholder også kurser i emnet og udfører gerne grundig vask af dit presse-kartotek!


Blad- og bogproduktion

(Bl.a. jubilæumsbøger)

Stefan Hestnes byder på en god erfaring i blad- og bogproduktion, hvor de mange tråde samles i en tekst med en passende længde.

Stefan Hestnes tilbyder mange gode og spændende alternativer på promovering. Glem alt om flotte reklametekster, her gælder det troværdighed - om at få folk til at engagere sig, at fatte interesse, fordi de mener, de får brugbare oplysninger og ikke ren reklamegejl.

Af samme årsag virker et tema-hefte eller bog bedre end den dyre reklame. Få helt uforpligtende forslag til, hvilke muligheder du har!



Informationsmateriale/profilmagasiner

Formidling af budskaber skal ske, så du er helt sikker på, at modtageren forstår budskabet.

En troværdig tekst bider sig bedre fast hos modtageren og sikrer, at du styrer forløbet!

Stefan Hestnes har en erfaringskombination som journalist og leder, der gør, at han tankemæssigt kan sætte sig i dit sted!


Direct Mail

Kommunikation er svær. Verden ville være fri for krig og uvenskaber, hvis vi forstod hinanden bedre... Det samme gælder, når der skal skrives et vigtigt brev - hvad enten det er for at sælge noget, eller det er et vigtigt budskab. En Direct Mail - et brev - skal uanset have den nødvendige troværdighed og være krystalklar i sit budskab, så misforståelser undgås.


Turisme & Service (bl.a. mersalg)

Med en erhvervsbaggrund med ledende stillinger, blandt andet i hotel- og turistbranchen, har Stefan Hestnes en fortrinlig baggrund for at vejlede om turisme og service. Det sker ofte på kurser med få deltagere.

Den rigtige service betyder nemlig mersalg, og det skal selvfølgelig sættes i system, så mersalget bliver endnu bedre!


Idé- & Projektstyring

En ekstern person, der er i stand til bevare det kølige overblik og samle de mange kreative og nyskabende tråde til et solidt tov, kan være guld værd.

Stefan Hestnes har den nødvendige pondus til at nå målene!




Tilbage til forsiden